В останні роки у Ferrari справи йдуть добре – з 2016 року її акції виросли втричі, а на продажу кожного авто компанія має прибуток в кілька десятків тисяч євро. Однак тепер італійській фірмі потрібно терміново перемикатися на випуск повністю електричних машин, впевнені аналітики Morgan Stanly. На їхню думку, саме електрокари стануть головними драйверами подальшого зростання курсу акцій Ferrari на найближчі 3-5 років.

Для такого висновку знайшлося дві основні причини. Перша – це заборона на продаж бензинових машин в Каліфорнії, яка є одним з найбагатших ринків для Ferrari. Очікується, що ця заборона набуде чинності в 2035 році. Також згадуються заборони, які поширюються на в’їзд паливних авто в центральні райони ключових для Ferrari міст світу.

Друга причина, яку знайшли в Morgan Stanly – це істотно нижча вартість електромоторів у порівнянні з потужними двигунами внутрішнього згоряння. Якщо у масових автомобілів є проблема у вигляді високої вартості батареї, то в класі суперкарів ДВЗ вже настільки дороги, що дешевше поставити електромотор та батарею.

Так, за підрахунком аналітиків, собівартість бензинових двигунів у Ferrari починається від 95 тисяч доларів. А тримоторний електропривід Tesla Model S Plaid обійдеться компанії з Каліфорнії приблизно у 40 тисяч на одну машину, яка, до того ж, буде володіти найкращою розгінної динамікою, ніж будь-який італійський бензиновий суперкар. Різниці у 55 тисяч доларів більш ніж достатньо для того, щоб побудувати для машини найдосконалішу акумуляторну батарею.

У звіті аналітиків не згадується про посилення екологічних норм у всьому світі. З цієї причини, зокрема, в концерні Volkswagen задумалися позбутися спортивних марок Lamborghini, Bugatti і Ducati.