Electric-GT-Tesla-S

Міжнародна автомобільна федерація (FIA) офіційно підтримала новий чемпіонат по перегонах на електрокарах – Electric Production Car Series (EPCS). Про це оголосив його організатор – компанія Electric GT Holdings Inc.

Це змагання було анонсоване ще два роки тому: спочатку воно називалося Electric GT World Series. Перший сезон повинен був відбутися ще в 2017 році, але через ряд проблем, у тому числі – з машинами і складанням календаря – улаштовувачі перенесли старт на середину 2018-го. Тепер, отримавши санкцію від FIA, Electric GT Holdings оприлюднила остаточну версію регламенту.

Учасники EPCS – до 20 пілотів на заїзд – змагатимуться на спеціально підготовлених Tesla Model S P100D. Максимальна потужність електромобілів обмежена на відмітці в 585 кіловат (795,6 метричних к.с.) – цього вистачає, щоб розвинути 100 км/год за 2,1 с. Минулого тижня гоночний електромобіль успішно пройшов офіційний краш-тест FIA для омологації – його провели в інституті IDIADA (Institute for Applied Automotive Research) в Барселоні.

Гоночний вік-енд EPCS включатиме триступінчату кваліфікацію і два 60-кілометрові заїзди – в денний та вечірній час. Також у рамках етапу влаштують змагання по дрифту (Drift Off): чотири пілоти – пара кращих за підсумками заїздів і пара, вибрана уболівальниками, – розіграють три додаткові очки. Крім того, у EPCS будуть дві гонки підтримки – електрокартинг EGT eKARTING та кіберспортивний чемпіонат EGT eSports.

Примітно, що Tesla доки не виразила офіційної підтримки Electric Production Car Series, хоча Ілону Маску відомо про існування серії. Окрім іншого, це означає, що у інженерів і гонщиків можуть виникнути проблеми з ПО, що управляє батареєю, оскільки стандартні налаштування явно не передбачають тривалих максимальних навантажень. При цьому організатори не зациклені саме на Tesla: на даний момент це кращий серійний електромобіль для перегонів, але в перспективі в змаганні можуть з’явитися і моделі інших виробників – такі, наприклад, як суперкар Porsche Mission E.