Американська компанія Fisker представила електричний кросовер під назвою Ocean.  Поки що опубліковані лише прес-фото новинки, повноцінна ж презентація моделі запланована на 4 січня 2020 року.

Стверджується, що Fisker Ocean стане одним з найекологічніших автомобілів у світі, причому мова йде не лише про відсутність шкідливих викидів безпосередньо під час експлуатації: при виробництві електромобіля будуть використовуватися перероблені, веганські та інші натуральні продукти.

Як і інші моделі Fisker, Ocean володіє нетиповою зовнішністю, він не схожий на автомобілі інших марок. У деяких елементах можна знайти схожість з представленим у 2018 році електричним седаном Fisker EMotion; серед його характерних особливостей дизайну – висувні ручки, світлодіодні покажчики повороту на задніх стійках та дах з сонячними панелями для підзаряджання.

Остаточні характеристики Fisker Ocean  поки не розкриваються. Очікується, що базова версія кросеверу отримає акумулятор об`ємом 80 кВт*год, якої вистачатиме на дальність ходу у 400-490 км. При цьому встановлена ​​на даху сонячна батарея за рік забезпечить близько 1600 км пробігу. Іншими словами, в день кросовер зможе самостійно генерувати енергії на 4 км шляху (однак, напевно, лише при сонячній погоді). Згодом компанія обіцяє перейти на ще більш ефективні сонячні панелі.

Як заявляє Fisker, Ocean буде конкурувати з Tesla Model Y, коштуватиме він менше 40 000 доларів у базовому виконанні. Засновник компанії Хенрік Фіскер розповів, що кросовер буде пропонуватися в лізинг.  Точні ціни та технічні подробиці будуть розкрити 27 листопада 2019 року, цього ж дня виробник розпочне приймати замовлення. А ось випуск моделі, як очікується, розпочнеться лише через два роки – наприкінці 2021-го.

Fisker EMotion

Втім, сприймати усі ці заяви за щиру правду, не варто, оскільки мова йде про творіння такої фігури, як Хенрік Фіскер. Раніше він обіцяв розпочати випуск електричного седана EMotion у  2019 році, однак зрештою він затримується на невизначений термін (мовляв, виникли проблеми з твердотілими акумуляторами). До того ж, не варто забувати складну історію його колишньої компанії Fisker Automotive (нова називається Fisker Inc.), яка зазнала банкрутства через вже через два роки після початку випуску седану Karma.