Підрозділ Ford Performance та компанія RTR Vehicles, яка займається автомобільним тюнінгом, представили гоночний електрокар Mustang Mach-E 1400. Створений на базі майбутнього кросовера Mustang Mach-E, цей автомобіль лише трохи нагадує серійний оригінал.

Машина отримала одразу сім електромоторів загальною потужністю 1400 кінських сил, що і відображено в назві (у серійного електрокроса Mustang Mach-E, нагадаємо, один або два електромотори на вибір). Три двигуна розташовані спереду і чотири ззаду. Автомобіль можна налаштовувати таким чином, щоб він їхав виключно на передньому приводі, виключно на задньому або ж на повному приводі.

Кузов також змінений. Зовнішні панелі замінені на пластикові, а аеродинамічний пакет, що складається з переднього сплітера, бічних спідниць та заднього антикрила з дифузором, створює притискну силу у 1000 кг на швидкості 257 км/год.

Автомобіль отримав нікель-магній-кобальтову батарею ємністю 56,8 кіловат-годин. Компанія не розкриває запас ходу, проте більш легким та менш потужним болідам такої батареї зазвичай вистачає на 100 км в гоночному темпі.

Щоправда, у Ford натякнули на можливість швидкої підзарядки під час піт-стопів, оскільки машина забезпечена окремою системою охолодження акумуляторів під час зарядки струмом високої потужності.

Mustang Mach-E також може похвалитися ефективною системою рекуперації електроенергії, системою ABS, а також механічними гальмами Brembo. Автомобіль оснащений і регульованою антипробуксовочною системою.

У Ford обіцяють дуже скоро виставити Mustang Mach E-1400 на змаганнях NASCAR, але не уточнюють, в якому саме дивізіоні. Також машина зможе брати участь в змаганнях з дрифту.