Наприкінці листопада Ford Motor почав приймати замовлення на свій перший повністю електричний кросовер Mustang Mach-E, і, як виявилося, він користується досить непоганим попитом.

Портал Insideevs повідомляє, що  наразі тираж першої річної партії Mustang Mach-E об’ємом 50 000 екземплярів практично розпроданий – покупці зарезервували 45 000 автомобілів (замовлення вимагає внесення депозиту $ 500).

«З моменту відкриття заявок на Mustang Mach-E в листопаді минулого року ми спостерігали високий рівень інтересу з боку клієнтів по всьому світу, – сказав Марк Кауфман, глобальний директор Ford по маркетингу і дистрибуції електромобілів в інтерв’ю Motor1. – Ми розробили Mustang Mach-E з метою дати (клієнтам) електричний, нешкідливий, високопродуктивний позашляховик, використовуючи нашу потужну дилерську мережу».

Ford також заявляє, що близько 30% бронювань Mach-E були зроблені на модифікацію GT, яка надійде у продаж до кінця 2021 року, проте компанія досі не поділилася точними цифрами – підрахунки ведуться на спеціалізованих форумах, таких як mucheclub.com. Можливо, це зроблено у зв’язку з тим, що попит на Mustang Mach-E не такий великий, як на «хітові» автомобілі Tesla – Model 3 і Cybertruck.

Перші екземпляри Mustang Mach-E з’являться у європейських і американських клієнтів наприкінці цього року.

Нагадаємо, що Mustang Mach-E з двома варіантами ємності батареї і трьома варіантами силових установок. Базова конфігурація автомобіля – задньопривідна. Вона оснащується електромотором потужністю 190 кВт (258 к.с.) або 210 кВт (286 к.с.). У першому випадку батарея має ємність 75,7 кВтгод, у другому – 99 кВтгод. Крутний момент у обох двигунів однаковий – 415 Нм. Менш потужна версія може проїжджати на одному заряді 370 км за циклом EPA, більш потужна – 480 км.

Версія GT оснащується двома електромоторами (по одному на вісь). Тут конфігурації такі: двигуни сукупної віддачею 190 кВт (258 к.с.) + батарея 75,7 кВтгод або двигун сукупної потужності 248 кВт (337 к.с.) + батарея 99 кВтгод. Крутний момент в обох варіантах дорівнює 565 Нм. Потужність базової повнопривідної машини повторює задньопривідну, але тут вона розділена на дві осі, що забезпечує більш високі динамічні характеристики і більш стійку поведінку на дорозі. Обидва виконання 4×4 мають кращу динаміку розгону – 96 км/год з місця вони набирають за 5,5 сек, в той час як варіантам 4×2 потрібно 6-6,5 сек.

Ціна Ford Mustang Mach-E – від $ 45 000 до $ 65 500 в залежності від виконання.