Компанія Ford офіційно представила електричний кросовер Mustang Mach-E на спеціальному заході в Лондоні. Новинка дещо відрізняється від першої, американської версії.

Зовні відрізнити європейську версію можна по іншому малюнку ходових вогнів, з якого прибрали вертикальні секції, а також  по чорному контуру фальшрадіаторної решітки.

Комплектацій на європейському ринку буде три: Mach-E RWD, Mach-E AWD, і Mach-E First Edition. Перша версія отримає задній привід і дві батареї на вибір. У базовому виконанні кросовер отримає електромотор віддачею 258 к.с. і 415 Нм крутного моменту і батарею об`ємом 75,7 кіловат-години. Запас ходу у такого автомобіля за циклом WLTP становить 450 км.

Наступною йде комплектація з рекордним запасом ходу у 600 км, якого вдалося досягти завдяки батареї на 98,8 кВтгод. Привід теж задній, а мотор трохи потужніший- на піку він видає 285 к.с. і 415 Нм моменту.

Далі йдуть дві повнопривідних версії, перша – зі стандартною батареєю, яка на цьому кросовері забезпечує пробіг у 420 км, і двома електромоторами сукупную потужністю 258 сил і 581 Нм крутного моменту. Друга на одному заряді може проїхати вже 540 км, а потужність електромоторів форсували до 338 к.с. і 581 Нм моменту.

Завершує лінійку європейських електрокросоверів спеціальна версія First Edition. З технічної точки зору такий кросовер буде в точності повторювати повнопривідний варіант з більшою  батареєю, а відрізнятися буде багатим оснащенням.

Максимальна швидкість всіх автомобілів обмежена на позначці у 180 км/год, а ось динаміка трохи відрізняється. Задньопривідні кросовери витрачають на розгін з місця до 100 км/год менше 8 сек, а повнопривідні – менше 7 сек.

На заряджання базової батареї з 10 до 80% буде потрібно близько 38 хв, «старша» версія витратить на швидку заряджання 44 хв. Першу можна підключати до чарджера зі змінним струмом потужністю до 115 кВт, друга витримує потужність до 150.

Компанія ще минулого тижня оголосила, що електричний кросовер в першу чергу з’явиться не на домашньому американському ринку, а в Європі. Керівництво має намір почати реалізацію Mach-E з Норвегії та інших європейських країн, де електрокари користуються підвищеним попитом. Перші екземпляри, як очікується, надійдуть клієнтам в четвертому кварталі 2020 року.