Компанія Ford не змогла зберегти у таємниці свій електричний кросовер у стилі Mustang до його офіційної прем’єри. У витоку інформації винен сам виробник: він почав заздалегідь розміщувати промо-матеріали на своєму сайті. Зараз сторінки вже видалено, але користувачі встигли зробити їх скріншоти.

Новинка отримає назву Mustang Mach-E. Можна по-різному ставитися до того, що ім’ям легендарного купе тепер буде користуватися кросовер. При цьому від Мустанга електрокару дісталися і стиль, і логотипи.

Всередині кросовер схожий з Теслами. Тут по центру теж встановлений великий вертикальний дисплей, а інтер’єр витриманий в мінімалізмі.

Також відома інформація щодо динаміки та запас ходу. Базова версія Select (259 к.с. і 415 Нм) зможе розганятися з 0 до 100 км/год приблизно за 5,5 секунд у повнопривідній модифікації та за 6,5 сек у задньопривідному виконанні. Батарея тут одна, без альтернативи, Standard Range, і вона забезпечить електрокроссоверу пробіг на одному заряді к 370/338 км за циклом EPA (із заднім / повним приводом відповідно). Ціна такої версії – від $43 895.

Наступний крок –  комплектація Premium (від $50 600). АКБ тут вже дві на вибір (Standard Range / Extended Range) і також два типи приводу. Віддача моторів з молодшою батареєю та сама, що і у випадку Селекта (258 к.с., 415/581 Нм). Зі старшим акумулятором віддача буде дорівнювати 286 к.с. і 415 Нм із заднім приводом або 337 к.с. і 581 Нм з повним. Розгін останньої варіації до 10 км/год займе п’ять з гаком секунд. Запас ходу у Преміума, в залежності від батареї та приводу, коливається від 338 до 483 км за стандартом EPA.

Далі йде комплектація California Route 1 (від $ 52 400). Таке авто має тільки задній привод, батарею Extended Range, двигун на 286 к.с. та 415 Н м, запас ходу 483 км, розгін до «сотні» приблизно за 6,5 сек. Вище за неї оцінена комплектація First Edition (від $ 59 900) в якій привід виключно повний,АКБ Extended Range, силова установка на 337 к.с. і 581 Нм, прискорення за 5,5 с, а автономність руху – 434 км.

Найдинамічніший кросовер в лінійці Mustang Mach-E  матиме позначку GT (відомості про потужність та крутний моменті будуть розкрити пізніше). На відміну від справжнього Mustang GT, у нього не буде 5,0-літрового атмосферного V8, однак такий кросовер виявиться істотно динамічнішим за легендарне купе: на розгін з 0 до 100 км/год йому знадобиться лише 3,5 сек. Запас ходу – 402 км (батарея – Extended Range).

Продажі важливого для Ford електромобіля почнуться наприкінці 2020 року.