У листопаді 2019 роки Ford представив свій перший серійний електричний кросовер Mustang Mach-E. На момент дебюту моделі повідомлялося, що його продаж в першу чергу почнеться в США, і навіть був опублікований діапазон цін, однак тепер з’явилася інформація, що перші екземпляри Mach-E спочатку можуть з’явитися на іншому континенті.

В ході спілкування з керівником відділу Ford по просуванню електричних продуктів Джейсоном Мейсоном на автомобільній виставці в Чикаго, представники профільного форуму Mach-E Club дізналися, що ключі від перших екземплярів Mustang Mach-E спочатку отримають європейські клієнти марки. «З огляду на попит на електромобілі в таких місцях, як Норвегія, це не є великим сюрпризом», – пояснив ситуацію Мейсон.

Втім, американці довго чекати свої кросовери теж не будуть:  доставки перших Mustang Mach-E в США почнуться в останньому кварталі 2020 року. На вибір будуть пропонуватися машини в чотирьох комплектаціях: First Edition, Premium, Select і California Route 1.

А ось чекати появи продуктивної версії GT в поточному році не варто, хоча в 2019 році Ford повідомляв, що близько 30% попередніх замовлень зібрані саме на таку модифікацію.

На перших порах модель пропонуватимуть з двома варіантами батарей і трьома варіантами силових установок. Базова конфігурація автомобіля – задньопривідна. Вона оснащується електромотором потужністю 190 кВт (258 к.с.) або 210 кВт (286 к.с.). У першому випадку батарея має об’єм 75,7 кВтгод, у другому – 99 кВтгод. Крутний момент у обох двигунів однаковий – 415 Нм. Менш потужна версія може проїжджати на одному заряді 370 км за стандартом EPA, більш потужна – 480 км.

Версія GT оснащуються двома електромоторами (по одному на вісь). Тут конфігурації такі: двигуни сукупної віддачею 190 кВт (258 к.с.) + батарея 75,7 кВтгод або двигун сукупної потужності 248 кВт (337 к.с.) + батарея 99 кВтгод. Крутний в обох варіантах дорівнює 565 Нм. Потужність базової повнопривідної машини дійсно повторює потужність заднього приводу але тут вона розділена на дві осі, що забезпечує більш високі динамічні характеристики і більш стійку поведінку на дорозі. Обидва виконання 4×4 мають кращу динаміку розгону – 60 миль/год (96 км/год) з місця вони набирають за 5,5 секунди, в той час як варіантам 4×2 потрібно 6-6,5 секунди.

Про вартість електрокара в Європі інформації поки немає, проте в США Ford Mach-E можна попередньо замовити за ціною від $ 40 000 до $ 65 000 в залежності від комплектації.