Компанія Ford презентував електричний кросовер Mustang Mach-E у спортивній версії GT Performance. Він розганяється з 0 до 96 км/год (60 миль в годину) за 3,5 сек. Аналогічну динаміку має конкурент Tesla Model Y Performance.

Покращення динаміки інженери Ford змогли домогтися без підвищення потужності. Віддача електроприводу залишилася такою самою, як і у версії GT – 487 к.с. А ось крутний момент виріс з 814 до 860 Нм.

На жаль, поліпшення динаміки відобразилося на «далекобійності» електрокара. При тій самій ємності батареї у 88 кВтгод, що і у версії GT, у GT Performance знизився запас ходу з 402 до 378 км. У цьому Ford істотно програє Tesla Model Y Performance, який при такій самі динаміці і трохи меншій ємності батареї проїжджає на одному заряді 488 км.

Зовні Ford Mustang Mach-E GT Performance відрізняється темно-сірої накладкою на місці решітки радіатора і темними колісними дисками, за якими ховаються спортивні гальма Brembo. Усередині покупців чекає спеціальне оздоблення сидінь сірого кольору та металеві перемикачі.

Продаж Mustang Mach-E GT у Північній Америці стартують навесні наступного року. Версія GT Performance вийде на ринок пізніше, її навряд чи варто чекати до кінця літа. Вартість спортивної версії поки не оголошена. Звичайна GT обійдеться трохи дорожче 60 тис. доларів, що на дві тисячі більше, ніж просять за Tesla Model Y Performance.