General Motors активно рекламує свою програму електрифікації і автоматизації транспорту, але при цьому не планує в найближчому майбутньому радикально міняти стратегію ведення бізнесу. Як заявив днями віце-президент концерну Майк Абельсон, слова якого наводить Detroit Free Press, в найближчі два десятиліття у GM не з’явиться електричних пікапів. При цьому саме пікапи приносять американському виробникові левову частку прибутку.

План щодо випуска електромобілів глава концерну Мері Барра представила рік тому. Він включає не менше 20 нових моделей, які повинні вийти до 2023 року. Чотири з них надійдуть у  продаж до 2020-го. Пара з цих електрокарів буде побудована на агрегатах хетчбека Chevrolet Bolt, обсяги виробництва якого в нинішньому кварталі обіцяють збільшити на 20%. Принципово нові електромобілі почнуть з’являтися у 2021-му, коли GM розробить для них платформу. Цю архітектуру отримають п’ять позашляховиків, два кросовери, дві легкові моделі та безпілотник для райдшеринга.

Тепер Майк Абельсон повторив обіцянку відносно 20 електромобілів і виразив упевненість в тому, що в наступному десятилітті General Motors стане лідером в індустрії EV. При цьому в прибутковість подібного бізнесу топ-менеджер, судячи з його ж словів відносно пікапів, не вірить.

Минулого місяця Мері Барра оприлюднила запропоновану її концерном програму підтримки електромобілів в Америці. Цей документ піддався жорсткій критиці і висміюванню, оскільки, фактично, він припускав збереження існуючого порядку речей, при якому GM заробляє на важких позашляховиках і пікапах. Проте, тепер Майк Абельсон підтвердив позицію свого начальника.