Перша Гігафабрика компанії Tesla, що знаходиться в Неваді, почала випускати батареї форм-фактора 2170 для електромобіля Model 3. Цю інформацію підтвердив технічний директор компанії Джей Бі Штробель під час свого виступу на заході Annual Energy Fair у Вісконсіні в минулий вік-енд.
Акумулятори нового типорозміру 2170 Tesla почала робити ще в січні, але то були модулі для побутових і промислових накопичувачів енергії Powerwall і Powerpack. Батареї для електрокарів відрізняються хімічно (нікель-марганцевий оксид кобальта (NMC) проти нікелевого кобальту з оксиду алюмінію (NCA) і вони оптимізовані під цикл зарядки-розрядки, характерний для EV. Вважається, що саме ці нові батареї зіграють ключову роль в зниженні собівартості машин на електротязі. Голова Tesla Ілон Маск не раз говорив, що акумулятори, які отримає Model 3, мають найвищу щільність енергії в порівнянні з усіма конкурентами, і в той же час вони – найдешевші. При цьому Model S і Model X не переводитимуть на 2170 – про це Маск написав нещодавно в Твіттері.
No plans to change cell form factor for X and S
— Elon Musk (@elonmusk) 19 июня 2017 г.
Окрім батарей, Гігафабрика 1 випускатиме для Model 3 електромотори, але збірку самих машин здійснює основний завод Tesla у Фрімонті. Поки вона ведеться в тестовому режимі, серійне ж виробництво повинне стартувати в липні. До кінця 2018 року компанія Tesla планує досягти виробничої потужності на 50 ГВтгод на Gigafactory 1, що може бути достатньо для випуску 500 тис. автівок на рік та великої кількості Powerwall і Powerpack.
Via: Electrek