Концерн General Motors опублікував фотографію з п’ятьма новими силовими установками, які використовуватимуться на перспективних електромобілях. Усі вони об’єднані у сімейство Ultium, яке також включає однойменні батареї нового покоління.

Про нові двигуни відомо не так багато. Власне, моторів буде три, а ось модулів, які об’єднують мотори та трансмісію – п’ять. Причому всі вони обіцяють бути взаємозамінними.

Три мотора – це додатковий електродвигун для повного приводу, основний передній електродвигун та універсальний електродвигун для передньої або задньої осей. А п’ять варіантів трансмісій, це додатковий модуль для повного приводу, основний передній модуль, основний задній модуль, універсальний модуль для пікапів, який може ставитися як спереду, так і ззаду, а також двомоторний модуль, призначений, судячи з усього, для потужних пікапів і позашляховиків Hummer. Можна припустити, що і мотори, і модулі перераховуються в порядку зростання їх потужності.

Модулі також включають в себе всю керуючу електроніку. Завдяки цьому рішенню вагу електроніки вдалося знизити на 50% відносно аналогів, якими оснащуються сучасні електромобілів GM.

Цікаво, що компанія особливо підкреслює досконалість своїх редукторів, недвозначно натякаючи на досвід у виробництві автомобільних трансмісій. Дійсно, саме General Motors першою в світі створила автоматичну коробку передач і продовжує не тільки робити трансмісії самостійно, але й поставляти їх іншим автовиробникам.

Електромотори, що були показані, розпочнуть на електромобілі нового покоління марок Hummer, Cadillac і Chevrolet, які почнуть виходити на ринок з 2022 року.