Концерн General Motors найближчими роками випустить чотири електромобіля під маркою Cadillac. Керівництво компанії також подумує про те, щоб до 2030 року зробити свою преміальну марку повністю електрифікованою.

Однак на шляху реалізації цих планів існує одна проблема, і це – дилери. Багатьом з них не подобається ідея продавати електромобілі, оскільки вони потребують набагато в меншому обсязі сервісних робіт порівняно з бензиновими машинами. Також для продажу електромобілів дилерам потрібно витратити на кожен автосалон мінімум по 200 тисяч доларів, які підуть на оснащення центру зарядними пристроями та навчання персоналу.

Тепер GM поставила перед дилерами ультиматум, пише Automotive News. До кінця листопада вони повинні вибрати одне з трьох: вкластися в переоснащення автосалону, відмовитися від дилерства Cadillac або отримати від корпорації по пів мільйона за кожен автоцентр.

Водночас придбані автосалони General Motors швидше за все просто закриє. Зараз в Америці налічується майже дев’ять тисяч дилерських центрів Cadillac, що явно не відповідає сучасним обсягами продажу марки.

Ба більше, пандемія коронавіруса показала перевагу онлайн-продажу, які практикує Tesla над традиційною дилерської схемою. Автосалони довелося закрити на карантин, що істотно позначилося на реалізації машин багатьох марок.