Концерн Volkswagen офіційно презентував гоночний автомобіль I.D. R Pikes Peak, створений спеціально для участі в гонці по підйому на гору Пайкс Пік. Сам заїзд відбудеться 24 червня і мета Volkswagen – встановити новий рекорд проходження траси в класі електрокарів.

Власне, більшість фотографій машини були опубліковані ще минулого місяця, проте цього разу компанія розкрила технічні подробиці. Так, сумарна потужність двох електромоторів складе 672 к.с. Але більше дивує вага машини  – всього 1100 кг! Це удвічі менше, ніж, наприклад, у Tesla Model S. На цьому фоні розгін до 100 км/год за 2,25 секунди виглядає навіть скромним. Тим не менш, в Volkswagen підкреслюють, що їх I.D. R швидший не лише за боліди Formula E, але і бензинові машини Формули-1.

Volkswagen майже нічого не говорить про батарею гоночної машини, лише відмічає, що вона інноваційна. Проблема тут в тому, що зазвичай в такі потужні електрокари ставлять акумулятори високої місткості, який забезпечує не лише збільшений запас ходу, але і здатний видавати струм потрібної сили і напруги. Проте така батарея важила б надто багато. Швидше за все у Volkswagen зуміли зробити акумулятор, який при малій потужності і малій вазі все ж здатний виробляти струм необхідної сили.

Про запас ходу можна судити лише виходячи з характеристик самої траси Пайкс Пік. Її довжина – 19,9 км, проте це майже повністю дорога в гору – машини піднімаються на 1,5 км. Траса включає 156 поворотів, перед якими доведеться знижувати швидкість. За рахунок рекуперації енергії гальмування інженери розраховують повторно використовувати до 20% електрики. Таким чином, місткості батареї в режимі повного «газу» повинно вистачити на 20 км або менш ніж на 8 хв 57 секунд – саме такий діючий рекорд підйому на гору для електрокарів.