Китай – єдина країна, де паралельно випускаютьcя та продаються два майже однакових кросовера Honda – Vezel та XR-V. Обидві моделі розрізняються між собою тільки стилістичними деталями, однак якщо Vezel виробляє спільне підприємство GAC-Honda, то XR-V – DongFeng-Honda. Рік тому в Китаї розпочався продаж створеної спеціально для місцевого ринку електричної версії Honda Vezel, яка отримала власну марку та назву – Everus VE-1. І ось тепер японська марка також показала ​​електричний варіант XR-V – під ім`ям DongFeng Honda Siming X-NV.

Зовні електричний XR-V не дуже відрізняється від бензинового аналога: спереду новинку можна ідентифікувати за блоком світлодіодних фар (в кожному блоці по чотири елементи), а позаду – за «чорно-білими», а не червоними ліхтарями. Крім того, машина має власні логотипи у вигляді овалу, в який вписані розправлені крила. У салоні найважливіша відмінність – відсутність важеля коробки передач, замість нього встановлено блок кнопок, які перемикають режими руху.

Довжина, ширина, висота DongFeng Honda Siming X-NV становлять 4280, 1772 и 1625 мм відповідно, колісна база – 2610 мм. Передня підвіска – незалежна типу McPherson, задня –  напівзалежна балка, привід – тільки передній.

Мотор та батарея у нового кросовера ті самі, якими оснащується Everus VE-1. Мова йде про електродвигун потужністю 120 кВт (163 к.с.) та крутним моментом 280 Нм, який живиться від літій-іонної батареї об`ємом 53,6 кВт*год. Запас ходу на одному “баці” досягає 401 км (за старим циклом NEDC, а у дійсності – приблизно 300 км), максимальна швидкість – 140 км/год. З нуля до 80% батарею від станції швидкого заряджання можна зарядити за 30 хв.