Компанія Hyundai провела онлайн-презентацію електромобіля Hyundai Ioniq 5. З цим продуктом корейці пов’язує великі надії – його планують виробляти сотнями тисяч на рік та продавати по всьому світу. Це перший Hyundai, який створювався з нуля виключно як електромобіль, застосування ДВЗ в його конструкції не передбачено взагалі. Модель побудована на новій модульній платформі E-GMP; шасі представили в грудні 2020 року, на ньому можна створювати електричні легковики практично будь-яких типів і класів.

Inoniq 5 має кузов типу п’ятидверний гетчбек, на фото він виглядає невеликим автомобілем, проте в дійсності це досить велика модель – габаритна довжина становить 4635 мм. Візуально компактним новий електрокар робить дуже велика для такого кузова колісна база – 3000 мм, що на 100 мм більше, ніж, наприклад, у більшості паливних повнорозмірних позшляховиків. Завдяки такій базі та абсолютно плоскій підлозі, Ioniq 5 за простором у салоні можна порівняти з автомобілями представницького класу. Ширина і висота у Ioniq 5 – кросоверні: 1890 та 1600 мм відповідно.

За багатьма елементами лаконічного та мінімалістичного екстер’єру Hyundai Ioniq 5 повторює концепт-кар Hyundai 45, що дебютував у 2019 році. Серед цікавих деталей варто відзначити «піксельні» світлодіодні фари та ліхтарі, складні панелі кузова, об’ємну кришку капота, висувні ручки дверей, і прямі «промені» колісних арок, та складна графіка фірмових колісних дисків. Салон Ioniq 5 розрахований на п’ятьох дорослих, тут лаконічна горизонтальна архітектура передньої панелі та об’єднані в єдиний блок дисплеї комбінації приладів та медіасистеми. Діагональ кожного з екранів – 12 дюймів. Водночас значна частина панелей салону зроблена переробленого пластику, зокрема, пластикових пляшок.

Новинку випускатимуть як з моноприводом (один мотор), так і у повноприводному (два мотори) варіанті. Конфігурації тут наступні:

– один мотор, 168 к.с. і 350 Нм, 8,5 с до 100 км/год, максимальна швидкість – 185 км/год;

– один мотор, 215 к.с. і 350 Нм, 7,4 с до 100 км/год, максимальна швидкість – 185 км/год;

– два мотори, 232 к.с. і 605 Нм, 6,1 с до 100 км/год, максимальна швидкість – 185 км/год;

– два мотори, 302 к.с. і 605 Нм, 5,2 с до 100 км/год, максимальна швидкість – 185 км/год;

Батареї запропоновані також на вибір – два блоки ємністю 58 або 72,6 кВтгод; максимальна дальність ходу на одному заряді – 480 км.

Передбачена можливість використання для підзарядки батареї станцій потужністю 350 кВт. У цьому випадку на заповнення запасу енергії з 10 до 80% піде лише 18 хвилин. Для максимальної зручності зарядні роз’єми розташовані по обидва боки автомобіля.

Як опція пропонується  сонячна панель, що встановлюється – всю енергію, яка накопичується, вона передає основному літій-іонного блоку; це дозволяє частково заповнити запас енергії.

У машини два багажних відсіка – обсяг основного (за задніми сидіннями) – 531 літр, переднього (під кришкою капота) – 57 л у версії 4×2 або 24 л у варіанті 4×4.

Продаж Hyundai Ioniq 5 в Північній Америці nf Європі стартують протягом декількох місяців. В ЄС стартова ціна новинки становитиме близько 35-40 тисяч євро.