На початку березня Hyundai представить на міжнародному автосалоні в Женеві електричний концепт під назвою Prophecy («Пророцтво»). Він визначить напрямок, в якому буде розвиватися стиль товарних електрокарів марки.

Hyundai Prophecy виконаний відповідно до фірмової філософії дизайну «Почуттєва спортивність». Судячи з опублікованих тизерів, це дійсно спорткар, причому ідеологією «відмова від складних форм на користь мінімалізму», що була анонсована минулої осені на прикладі концепту Hyundai 45, тут і не пахне: «Пророцтво» зовсім не складається з одних прямих ліній, а виглядає вельми скульптурно.

Технічні подробиці не розкриваються: поки ми не знаємо навіть, покажуть в Женеві готовий прототип чи звичайний макет. У будь-якому випадку, малоймовірно, що машина коли-небудь піде в серію саме в такому вигляді. При цьому в цілому група Hyundai-KIA запланувала і вже реалізує досить масштабну програму електрифікації модельного ряду.