Компанія Hyundai опублікувала три тизерних зображення, на яких практично повністю розкрита зовнішність електричного кросовера Ioniq 5. Офіційно прем’єра новинки відбудеться в лютому, а влітку вона надійде у продаж.

Власне, зовнішність машини не є секретом – вона майже не відрізняється від концепту Hyundai 45. Ця цифра означає кількість граней у вигинах кузова. Ioniq 5 сильно відрізняється від сучасних Hyundai, в його дизайні переважають прості геометричні форми та прямі лінії. На представлених зображеннях електромобіль виглядає максимально строго та мінімалістично. Також звертають на себе увагу великі 20-дюймові колеса.

Ioniq 5 повинен стати першою моделлю марки, що побудована на новій платформі e-GMP, яка розроблена спеціально для електромобілів. За неофіційними даними, машина отримає двомоторну схему та повний привід. Загальна потужність становитиме 313 к.с., розгін до 100 км/год буде займати 5,2 сек.

Очікується (знову ж таки, неофіційні дані), що на вибір запропонують дві батареї. Ємність базової складе 58 кВтгод, чого вистачить на 450 км шляху за циклом WLTP. За доплату можна буде вибрати батарею на 73 кВтгод, яка збільшить запас ходу ще на 100 км.

Hyundai 45

Головною особливістю платформи e-GMP є здатність приймати зарядний струм з напругою у 800 вольт. Це приблизно вдвічі більше, ніж у існуючих електрокарів. На сьогодні з напругою в 800 вольт працює тільки Porsche Taycan, щоправда, і зарядок такого типу в світі поки одиниці.

Нарешті, іще однією фішкою Ioniq 5 стане можливість використання автомобіля для живлення електроприладів, що працюють від напруги 110 або 220 В (така функція називається Vehicle to Load).