Для електричного кросовера Jaguar I-Pace випущено перший масштабний пакет оновлень. Його розробили з урахуванням досвіду експлуатації реальних власників, а також напрацювань в рамках моносерії з перегонів I-Pace eTrophy (в ній виступає модифікована версія SUV). Всі зміни – на рівні програмного забезпечення, тобто технічну складову інженери не чіпали.

Наприклад, оптимізоване керування тяговою батареєю допускає трохи більший ступінь розряду, а доопрацьований софт для електромоторів дозволяє ефективніше використовувати рекуперацію та розподіляти тягу між передньою і задньою осями. Також комп’ютер тепер частіше закриває жалюзі радіаторів, завдяки чому покращується ааеродинаміка: досвід показав, що це не критично для температурного режиму силової установки. У підсумку, Jaguar обіцяє, що реальний пробіг на одному заряді для I-Pace виріс приблизно на 20 км. Хоча паспортна автономність у 470 км за циклом WLTP залишається в силі: повторну сертифікацію автовиробник вирішив не робити.

Оновлення керуючих програм буде проведено безкоштовно у офіційних дилерів марки. При цьому для кросоверів I-Pace це буде останній візит на сервіс для оновлення софта, оскільки до пакету також входить функція оновлення «по повітрю», для якої з самого початку були передбачені усі апаратні можливості.

Нагадаємо, Jaguar I-Pace офіційно продається в Україні. Ціна автомобіля – від 1,82 млн грн.