Ще до початку масового виробництва електромобілів деякі ентузіасти самостійно впроваджували в свої автомобілі електричні силові установки. І в цьому немає нічого дивного: при наявності бажання та і володінні необхідними навичками зробити це дійсно не так вже й важко.

І ось якщо вам не подобаються або не по кишені ті електромобілі, що є на сьогодні у продажу, або ви принципово хочете зробити свій власний EV, готуйтеся викласти як мінімум 8000 доларів за переробку звичайного автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння на електричний. І це не рахуючи вартості донора, який буде перероблятися в «електричку», а також трудовитрат, які теж складуть неабияку частку бюджету. В інтернеті можна знайти кілька постачальників, що продають майже готові комплекти для переобладнання автомобілів в електрокари, але вони розроблені для конкретних марок та моделей, до того ж до них потрібно докупити ще й додаткові деталі, які не входять до комплектації. Унаслідок, вартість такої конверсії може зрости як мінімум до 20 000 доларів в залежності від автомобіля, обраних деталей і складності проекту.

Ентузіасти «електричок» зазвичай вважають за краще компактні транспортні засоби для переробок – як правило, це старі моделі з невеликою кількістю електроніки. Вони здатні забезпечити більший запас ходу від одного заряджання та краще прискорення, ніж великі і важкі автомобілі. Найпопулярнішими варіантами для конверсії в електрокари є такі малолітражки, як Chevrolet Aveo, Geo Metro, Honda Civic і Volkswagen Golf. Менш поширені варіанти – спорткари Fiat 124 Spider, Mazda MX-5 і Toyota MR2. Американці навіть використовують пікапи на кшталт Chevrolet S-10 та Ford Ranger. Мінівени, позашляховики і седани вважаються невдалим вибором через габарити та велику масу. Більшість переробок виконуються на автомобілях з механічною коробкою передач. Оскільки електричний двигун відразу видає 100% потужності, необхідності в декількох передачах просто немає. Обраний для «електрифікації» автомобіль повинен бути справним і в цілому бути в гарному  стані – перевірте рульове керування, підвіску і гальма. Двигун із зрозумілих причин значення не має, але виконати ретельну діагностику буде доцільно.

Першим кроком у перетворенні звичайної машини на електромобіль буде демонтаж всіх пов’язаних з мотором агрегатів, зокрема, паливний бак, вихлопну систему, стартер, радіатор і так далі – вони будуть замінені іншими компонентами. В основному на саморобні електромобілі встановлюють недорогі свинцево-кислотні акумулятори, хоча зазвичай вони забезпечують відносно невеликий запас ходу. Літієві елементи менші за розміром, легші та можуть забезпечити більшу дальність ходу на одній, але вони істотно дорожчі. Знадобиться також контролер для регулювання потоку енергії між акумулятором і двигуном, система зарядки від електричного кола, проводка та безліч інших деталей. Вимоги для реєстрації переробленого автомобіля можуть відрізнятися в різних країнах. Загалом, якщо ви не завзятий ентузіаст, який хоче, скажімо так, вдихнути нове життя в класичний автомобіль за допомогою електрики, то набагато простіше та дешевше буде купити старий електромобіль.