Каліфорнійська компанія Karma показала другу модель, побудовану на фірмовій платформі E-Flex – електричний фургон L4 E-Flex Van з автопілотом четвертого рівня (першою моделлю був 1100-сильний спорткар із запасом ходу 563 км, показаний у 2019-му). Такий автомобіль може пересуватися самостійно, але при цьому оснащений педалями та кермом. Так що при необхідності водій може взяти керування в свої руки.
“The Karma strategy is to look at what is coming next.” – VP Autonomous Driving and ADAS, Srini Gowda #KarmaAuto pic.twitter.com/u5FYY0H8ir
— Karma Automotive (@KarmaAutomotive) April 7, 2020
На дорозі фургон орієнтується завдяки кільком камерам кругового огляду, радарам, лідару та високоточному навігатору. Крім того, він отримав обчислювальний модуль NVIDIA Drive AGX Pegasus, який здатний обробляти 320 трильйонів операцій на секунду. Він підтримує машинне навчання і включає в себе два процесора NVIDIA Xavier та два графічних процесора Tensor Core.
Згідно з планами компанії, ця ж архітектура ляже в основу інших моделей. На одній з її модифікацій уже базується вищезгаданий Karma Revero GT, а в майбутньому з’явиться ще один суперкар, і, ймовірно, автомобіль «на кожен день».

Відзначимо, що всього існує кілька рівнів автономності, встановлених організацією SAE International. Нульовий рівень – це автомобілі без автопілота і ті, що оснащені круїз-контролем. Перший рівень – наявність декількох систем допомоги водієві (наприклад, автоматичного гальмування). Другий рівень автономності – система самостійно «корегує» кермо та гальмує, але при цьому водій не повинен бути готовим в будь-який момент взяти керування на себе. До третього рівня відноситься автопілот електромобілів Tesla – водій може повністю передати керуванняавтопілоту, але при цьому повинен знаходиться на водійському кріслі. До четвертого рівня відносяться безпілотники, які можуть їздити без водія, але тільки по розміченій трасі. П’ятий, і останній рівень – це автопілот без будь-яких обмежень.