Навесні 2021 року каліфорнійська компанія Karma Automotive випустить свою першу повністю електричну модель. Новинка увійде до сімейства Revero і отримає приставку GTE до назви. Електрокар запропонують в трьох різних версіях, які будуть конкурувати з Tesla Model S.

«Revero GTE – це заділ на майбутнє компанії та продовження успіху неперевершеного преміум-гібрида Revero GT. GTE привнесе різноманітність до нашого портфоліо і відкриє нову еру електричних технологій ». – заявив Влад Каліка, віце-президент департаменту силових установок Karma Automotive.

Новинку побудують на електричній платформі E-Flex, вона отримає набір власних електронних систем. Спочатку на ринок вийдуть молодша і середня версії Karma Revero GTE з батареями на 75 та 100 кВтгод. Літій-іонні акумулятори використовують катодну хімію NMC (нікель-марганець-оксид кобальт) і дозволяють розраховувати на запас ходу у  322 і 483 км. Пізніше з’явиться топова модифікація Hyper Range, яка зможе  проїжджати без підзарядки 644 км. Електрокари будуть підтримувати зарядку змінним струмом потужністю 11 кіловат та постійним струмом до 150 кіловат. Від швидкісного терміналу до 80% батарея наповниться за півгодини.

Що ж стосується гібридного Karma Revero, він оснащений двома електромоторами сукупною віддачею 403 к.с., батареєю на 22 кіловат-години та бензиновим генератором об’ємом 2,0 л. Є також більш просунута версія – Revero GT потужністю 535 сил, з більш ємною батареєю та трициліндровим двигуном-генератором BMW об’ємом 1,5 л. Нарешті, до лінійки входить драйверська версія Revero GTS, що відрізняється модернізованою підвіскою та підвищеним крутним моментом.

Як і всі інші Карми, Revero GTE збиратимуть переважно вручну на підприємстві Innovation and Customization Center у Морено-Валлі, штат Каліфорнія, США. На осінь 2021 у Karma запланована експансія на ринки Китаю і Європи. Ціни не озвучені, але попередні замовлення компанія почне приймати вже найближчими місяцями.