Китайська компанія NIO представила флагманський седан ET7. Це прямий конкурент Tesla Model S і Lucid Air, який не поступається останнім в своїй досконалості.

При довжині у 5098 мм, ширині 1987 мм, висоті 1505 і колісній базі 3060 ET7 трішки більший за Tesla Model S. Також він перевершує американський седан як мінімум за ємністю тягової батареї та аеродинімікою: коефіцієнт лобового опору у ET7 становить 0,23 проти 0,24 у Tesla Model S (і 0,21 у Lucid Air).

Власне, батарей буде три. Базова на 70 кВтгод, середня на 100 кВтгод і топова на 150 кВтгод, яку можна вважати найкращою в класі електричних седанів. Запас ходу традиційно для Китаю наводиться за застарілою і дуже оптимістичною методикою NEDC: виробник обіцяє пробіг у 500, 700 і 1000 км для кожної версії АКБ. Навіть якщо ці цифри занижені на 25%, результат все одно вражає.

Ба більше, як і у всіх NIO, блок акумуляторів буде змінним. Завітавши на спеціальну станцію, власник зможе поміняти стару батарею на нову за лічені хвилини. Нічого подібного Tesla не пропонує.

Седан повнопривідний, за його рух відповідають два мотори. Передній на постійних магнітах розвиває 245 к.с, водночас як задній індукційний електродвигун видає вже 408 к.с. Разом вони розганяють седан до 100 км/год за 3,9 секунди.

У NIO запевняють, що ET7 буде оснащений всім необхідним обладнанням для повноцінного автопілоту.  Це численні датчики, зокрема, лідар, а також чотири чіпи Nvidia Orin для оброблення даних. Як і у випадку з Tesla, повністю позбавити водія від необхідності керувати машиною не дозволяє тільки відсутність відповідного софту. Як тільки він буде готовий, вже придбаний електрокар можна буде оновити через інтернет.

Продаж NIO ET7 розпочнеться в першому кварталі 2022 року. У Китаї початкова вартість седана становить близько 69 тис. доларів без урахування державних субсидій. До того ж клієнти зможуть заощадити, а саме, купити машину без батареї – її можна буде взяти в оренду.