У першій половині 2020 року компанія Tesla вийшла в лідери з продажу електромобілів на ринку Південної Кореї, де обігнала, зокрема, місцевих автовиробників Hyundai і Kia. Крім того, компанія Ілона Маска стала найдорожчим автоконцерном у світі, перевищивши вартість концерна Hyundai Motor більш ніж у десять разів.

Це викликало серйозну занепокоєність у корейських автовиробників. У Hyundai виріши прискорити програму створення власних сучасних електромобілів і вже оголосили про запуск для нового бренду Ioniq, під яким випустять цілу лінійку електромобілів.

Однак в Кореї знайшли і інший спосіб вплинути на ринкову ситуацію, пише Korea Herald. Місцева влада зібралися виключити Тисли зі списку електромобілів, на які надаються державні дотації. Підстава – мовляв, машини Ілона Маска виступають у преміальному сегменті ринку, а влада хоче підтримувати народних автовиробників.

Як з’ясувалося, на Tesla припадало аж 43% усіх корейських державних субсидій, виплачених у першому півріччі. У грошовому вираженні це дорівнює 176 млн доларів.

Корейські марки Hyundai та Kia пропонують на домашньому ринку свої електромобілі. Ці машини дещо поступаються продукції Tesla, оскільки представляють із себе не створені з нуля електромобілі, а «переробки» з паливних авто. Моделі марки Ioniq розроблюються з нуля, але вони почнуть виходити на ринок тільки з 2021 року.