Кросовер UX300e, що випускається з осені 2020 року – перший серійний електромобіль марки Lexus. Однак ця модель з’явилася в результаті переобладнання звичайного «паркетника» UX, в якому ДВЗ і бензобак замінили електромотором та батареєю. А ось у 2021 році японський бренд представить машину, що буде створена на суто електричній платформі. Компанія розповсюдила перше зображення цієї новинки.

На затемненому знімку можна розглянути лише окремі елементи носової частини, але очевидно, що Lexus збереже фірмовий стиль фар з денними ходовими вогнями у формі галочки і велику передню решітку (цілком ймовірно, що її оформлять інакше, ніж на машинах з ДВЗ).

Також на зображенні помітно логотип з підсвічуванням. Поки немає інформації про те, чи стане він фішкою всіх свіжих моделей компанії або ним хизуватимуться тільки електромобілі.

Новинка отримає два електромотора (по одному на вісь) і зможе «точно контролювати передачу крутного моменту» від кожного з них, заявили в компанії. Водночас Lexus заявляє, що переходить на електрифікацію не через звичайні екологічні причини, а заради підвищення «динаміки, керованості і задоволення від керування».

Представлять новинку в першому кварталі майбутнього року.

Нагадаємо, Lexus UX300e оснащується одним 204-сильним електромотором, а також батареєю ємністю 54,3 кВтгод, яка вмонтована у підлогу. Запас ходу оцінюється у 367 км за циклом WLTP. Привід – тільки передній. При використанні станції потужністю 50 кВт на заряджання АКБ до 75% піде 50 хвилин, до 100% – 80 хвилин. З домашнім блоком потужністю 6,6 кВт на підживлення піде 7 год.

Залежно від комплектації UX300e в Японії коштує від 55,6 тис. до 61 тис. доларів.