Компанія Lexus представила свій перший повністю електричний автомобіль – кросове UX 300e. До його випуску компанія готувалася майже рік, і ось нарешті автомобіль повністю готовий.

Однак, Lexus UX 300e не став окремою моделлю: компактний кросовер Lexus UX, оснащений ДВЗ,  почав виходити ще у березні 2018 року. Тут використовується та сама архітектура GA-C, та й серйозних візуальних відмінностей не передбачено.

Відрізнити електричну версію Lexus UX від звичайної можна за формою люка для заряджання (він тут не круглий, а у вигляді багатокутника) та зменшеним на 20 мм кліренсом. Щоб додатково виграти кілька відсотків ефективності, були розроблені більш обтічні диски колес, а днище повністю закрито плоскими панелями.

Салон також не зазнав суттєвих змін. Для Lexus UX 300e злегка перероблений інструментальний кластер, в іншому тут все як і раніше.

Новинка отримала встановлений спереду електромотор. Його потужність становить 204 к.с., крутний момент – 300 Нм. У підлозі захована батарея на  54,3 кВтгод. Запас ходу оцінюється у 400 км за циклом NEDC. Оскільки його давно визнали застарілим та неточним, в реальності можна буде розраховувати приблизно на 300 км пробігу.

При використанні станції потужністю 50 кВт на поповнення АКБ піде 50 хвилин. Домашній блок на 6,6 кВт заряджає авто приблизно за 7 год.

В цілому можна зробити висновок, що японці вирішили заощадити. Вони зробили свій перший електромобіль за старою схемою: побудували його на платформі звичайного легковика, а не з нуля, встановили електромотор спереду на місці ДВЗ (так простіше та швидше, ніж переробляти компоновку), не завели підтримку «швидких» зарядних станцій (останні новинки виходять з підтримкою до 150 кВт).

У 2020 році Lexus UX 300e почнуть продавати в Європі та Китаї. До своєї батьківщини перший електромобіль преміум-бренду добереться лише у 2021 році.