Стартап Lucid, який зараз будує свій перший завод в Арізоні, поділився результатами аеродинамічних випробувань своєї першої моделі – седана Air. Стверджується, що у машини рекордно низький коефіцієнт лобового опору Cd, який дорівнює всього 0,21.

Це найкращий показник для серійних машин. Досі рекордсменами вважалися Tesla Model 3 і Mercedes E-Сlass: у обох Cd складає 0,23.

Для електрокарів зниження лобового опору безпосередньо веде до збільшення запасу ходу. Творці Air розраховують на пробіг у 644 км. Ця мета здається цілком досяжною, враховуючи 130-кіловат-годинну батарею.

“Ми врахували досвід, отриманий при створені гоночних машин з найвищими у світі… Це не просто досягнення найнижчого коефіцієнта опору. Також ми отримали високо збалансований автомобіль з точно керованим потоком повітря в усіх аспектах”, – сказав Жан-Чарльз Монне, провідний фахівець з аеродинаміки Lucid Motors з 11-річним досвідом роботи у Формулі 1.

Нагадаємо, що на сьогодні лише один серійний електромобіль офіційно здатний проїжджати більше 640 кілометрів на одному заряді. Це Tesla Model S зі батареєю на 100 кіловат-годин. Цілком ймовірно, що Lucid Air зможе побити цей рекорд.