Електричний седан преміум-класу Lucid Air офіційно покажуть e квітні, на Нью-Йоркському автосалоні 2020. Однак це буде не зовсім той автомобіль, що компанія анонсувала в 2017 році. Журналісти поспілкувалися з головним виконавчим директором Lucid Motors Пітером Роулінсонсом і з’ясували деякі подробиці щодо новинки.

Ще у 2017 році Lucid Motors заявляла, що базова версія седана Air отримає один електромотор на задній осі (406 к.с.) і тягову батарею на 75 кВтгод, що дозволяє проїжджати без підзаряджання 386 км. Топова версія повинна була стати двомоторною (приблизно 1000 сил), повнопривідною та далекобійною – запас ходу складе  від 507 до 644 км (130 кВтгод). І ось через два роки CEO компанії уточнив ще деякі деталі.

Так, батарея Lucid Air працюватиме під напругою 900 вольт. Для порівняння: у Tesla Model S тягова електросистема на 400 V, а у Porsche Taycan – 800 V. Тому німецький седан здатний харчуватися від зарядок потужністю до 270 кіловат з перспективою підвищення віддачі до 500 кВт, а в Air буде ще більший потенціал. Щоправда, в комерційну експлуатацію запущена лише одна станція такої потужності: вона знаходиться в провінції Біскайя, Іспанія, і оснащена чотирма 400-кіловатними терміналами. Зарядки недалеко від автомагістралі A8 між містами Ульм і Аугсбург в Німеччині запропонують 450 кіловат, але вони поки експериментальні.

Крім цього, Роулінсон підтвердив, що його команді вдалося знизити витрату енергії і домогтися пробігу на одному заряді у 400 миль (640 км) за американським циклу EPA. Причому такий пробіг пропонуватиме батарея, об`єм якої буде менше, ніж 130 кВтгод. Поки ж рекорд тримається за Tesla – Model S з оновленою батареєю (100 кіловат-годин) проїжджає 373 миль (595 км), – проте Ілон Маск недавно повідомив, що компанія близька до випуску ліфтбека з запасом ходу 400 миль (640 км).

Окрім, того, Lucid Air відразу отримає набір «заліза» для реалізації повноцінного автопілоту. Розширювати функціональність будуть за принципом Tesla, через оновлення прошивки «по повітрю».