Компанія Mercedes-Benz розповіла у подробицях про свої плани щодо нових моделей електромобілів, а також представила фотографії з їхніх тестів. Дві машини демонструються вперше, а про одну взагалі до цього моменту нічого не було чутно.

Але про все по порядку. До кінця року з’явиться електрична версія компактного позашляховика GLA під ім’ям EQA. У наступному році вийде компактвен EQB, який, найімовірніше, стане останнім електромобілем Mercedes, зробленим на основі бензинової машини.

У 2021 році дебютує великий представницький седан EQS. Він буде зроблений не на базі бензинового S-Class, а на абсолютно новому шасі EVA, що розробляється спеціально для електромобілів. У компанії вже назвали постачальників акумуляторів для батарей електрокарів на платформі EVA. Це китайські CATL та Farasis, а також американський стартап Sila Nano. Раніше німці говорили, що EQS зможе проїжджати на одному заряді більше 700 км.

На платформі EVA планується створити ще як мінімум три моделі. Це седан EQE, про який ходили чутки раніше, та дві моделі, про які було оголошено вперше. Це кросовери на базі EQS і EQE, причому перший також можна побачити на фото. Поява кросовера EQS запланована на 2022 рік, терміни виходу обох варіантів EQE не називаються.

Також в Mercedes пообіцяли представити у 2025 році перші електрокари на ще одній абсолютно новій платформі – MMA. Вона розробляється для компактних моделей, тому логічно було б припустити, що на її базі створять заміну існуючому EQC та нещодавно анонсованим EQA і EQB. Фактично, з появою MMA Mercedes зможе перевести всі свої легкові автомобілі на електропривід.

В компанії також пообіцяли створити електричні машини люксової марки Maybach та оснастити електроприводом брутальний позашляховик G-Class. Нарешті, має відбутися електрифікація і автомобілів суборенду AMG.