Компанія Daimler розповіла про свої плани щодо електрифікації модельного ряду. Так, до 2022 року буде представлено 130 варіантів автомобілів Mercedes з електроприводом – зрозуміло, мова йде не тільки про електрокари, але й усілякі гібриди. І це не рахуючи фургони, автобуси та вантажівки.

Цікавіша, однак, інша цифра – до 2030 року концерн витратить на закупівлю тягових акумуляторів 20 млрд євро. На скільки ж електромобілів вистачить цієї суми?

Вартість батарей для електромобілів прийнято вважати виходячи з вартості 1 кіловат-години. Зараз виробники платять за акумулятори приблизно по 100 євро за кожну кіловат-годину ємності. У електричного кросовера Mercedes EQC об`єм батареї – приблизно 70 кіловат-годин. Таким чином, 20 мільярдів євро вистачить на виробництво більш ніж 2,5 мільйонів кросоверів EQC.

Це, однак, досить грубий підрахунок. По-перше, вартість акумуляторів в останні роки неухильно падає, однак не можна сказати, що відбувається це стрімко. Тим не менш, учасники ринку сходяться на думці, що до 2030 року акумулятори подешевшають.

По-друге, у плагін-гібридів та компактних електрокарів на кшталт Smart ємність батареї нижча, ніж у EQC. Тобто інвестицій вистачить на те, щоб випустити набагато більш ніж 2,5 млн чистих електромобілів, не кажучи вже про гібриди, що заряджаються.