Серійний електрокар Mercedes-Benz EQS зможе проїхати на одному заряді 700 км за циклом WLTP. Це підтвердив гендиректор Daimler Ола Калленіус під час щорічних зборів акціонерів концерну.

Батареї для EQS випускатиме дочірня компанія Daimler, Accumotive, на заводі Мерседес-Бенц в  Унтертюркхаймі – одному з найстаріших підприємств німецького автогіганта. Якщо судити за концептом Vision EQS 2019 року (на фото зверху), модель, яка позиціонується як електричний аналог седана S-Class, (хоча і побудована на іншій платформі), отримає блок акумуляторів ємністю у 100 кіловат-годин.

Не менш важливо, що вона буде підтримувати 350-кіловатний зарядку – таку потужність якраз забезпечують термінали мережі Ionity, в будівництві якої бере участь Daimler. Відповідно, 80-відсоткова зарядка, на яку зазвичай орієнтується більшість виробників, займе менше 20 хвилин.

700 км – це заявка на рекорд в класі. Для порівняння, топова Tesla Model S має дальність пробігу у 610 км за тим самим  WLTP. Щоправда, не так давно американське агентство з охорони довкілля (EPA) офіційно визнало Model S Long Range Plus електромобілем, здатним подолати 402 миль (647 км), а методика випробувань в США навіть більш сувора, ніж нова європейська.

Загалом лідером як і раніше можна вважати Tesla. Водночас крім Mercedes-Benz EQS, ліфтбек Ілона Маска конкуруватиме з новими Jaguar XJ і BMW 7-Series. Audi, хоча і відмовилася від повної електрифікації флагманського седана A8, готує замість нього jдразу два великих електромобіля – e-tron GT (аналог Porshe Taycan) та седан під назвою A9 e-tron.