Виробник Mercedes-Benz представив прозорий (з одного боку) електричний кросовер EQC, на якому можна розглянути конструкцію моделі. Створений він на базі заводської версії EQC 400 4MATIC.

Машину будували 40 стажистів навчального центру Daimler AG, причім в якості піддослідного зразка було узято передсерійний прототип, який все одно довелося б відправити в металобрухт. Для вирізання отворів в кузовних панелях пішло 36 годин (під час цього процесу троє стажистів витратили 8 відрізних кругів). Після цього краї металу згладжували наждаковими паперами (23 штуками), на подальше фарбування і полірування кузова було витрачено ще 50 годин роботи.

Щоб підсвітити нутрощі машини, практиканти встановили в неї 15 метрів світлодіодної стрічки, ще 50 метрів проводки було витрачено для силових кабелів, а також вмонтували два мікроконтролери для налаштування світлодіодів. Протягом 21 години стажисти з’єднували три світлодіодні смуги в одну позаду автомобіля. На екрані в салоні демонструються ілюстровані пояснення про конструкції моделі.

Нагадаємо, Mercedes-Benz EQC серійно виробляється з 2019 року, машина випускається в модифікаціях EQC400 і EQC350. Перша – для глобального ринку, друга (здешевлена) пропонується тільки в Китаї. EQC400 оснащений двома електромоторами загальною потужністю 300 кВт (402 к.с.) і має запас ходу на одній зарядці батареї 417 км. У EQC350 мотори дефорсовані до 210 кВт (286 к.с.), але запас ходу становить ті самі 417 км.

До речі, декілька днів тому на базі Mercedes EQC було представлено позашляховик для серйозного бездоріжжя.