У лютому 2018 року Mercedes-Benz Vans (підрозділ Mercedes-Benz з випуску легкого комерційного транспорту LCV) представив електричну версію свого комерційного фургона Sprinter, який отримав назву eSprinter. На дворі кінець 2019-го, і німці радісно повідомляють, що з їхнього конвеєра у Дюссельдорфі з’їхали перші товарні екземпляри електричного фургона.

Електричну версію популярного фургона збирають в одному потоці зі звичайними модифікаціями, оснащеними ДВЗ – для цього довелося внести зміни у технічний процес і закупити нове обладнання. В цілому у проект виробництва електричного Sprinter вклали 330 млн євро. 2400 співробітників заводу пройшли курс навчання по складанню eSprinter.

Обсяг корисного простору в кузові eSprinter такий самий, як і у бензинового аналога – 10,5 куб. м., максимальна маса становить 3500 кг. До руху машина приводиться електродвигуном потужністю 115 к.с., а батарея об`ємом 55 кВт*год забезпечує запас ходу у 168 км з корисним навантаженням 891 кг. Також буде пропонуватися варіант з батареєю на 35 кВт*год, вона забезпечує пробіг у 115 км, при цьому максимальна корисне навантаження становить 1040 кілограмів. Зарядити акумулятор до 80% за допомогою високовольтного зарядного пристрою можна за 30 хв. Запас ходу у 115-168 км в Mercedes-Benz Vans вважають достатнім для міського фургона.

Запуск виробництва електричного Sprinter прокоментував прем’єр-міністр землі Північний Рейн-Вестфалія:

«Автомобільна промисловість є головною опорою нашої економіки та інновацій, як ніяка інша галузь. Тільки у Північному Рейні-Вестфалії 200 000 осіб працюють приблизно у 800 компаніях. Третина всіх німецьких автомобільних постачальників знаходиться у нас. Щоб підтримувати цей ланцюжок, ми повинні прискорити трансформацію галузі. Тому уряд федеральної землі має на меті зробити Північний Рейн-Вестфалію піонером, драйвером та каталізатором електромобільності».