Компанія Mercedes злегка оновила електричний кросовер EQC: вона забезпечила машину новим бортовим зарядним пристроєм. Його потужність зросла з 7,4 до 11 кіловат.

Йдеться про перетворювач змінного струму на постійний. Від звичайної побутової розетки навряд чи вдасться отримати більше 3,6 кіловат. Але якщо підключитися до трифазного роз’єму, то теоретично можна заряджатися струмом потужністю до 22 кіловат. І обмежувачем в цьому випадку буде як раз бортовий зарядний пристрій.

Наприклад, сотні 22-кіловатних зарядних терміналів вже зараз можна зустріти на вулицях Києва та Львова. У Mercedes підрахували, що тепер заряджання від подібного терміналу з 10 до 100% буде займати 7,5 годин проти колишніх 10 год.

Нагадаємо, що від терміналу швидкого заряджання, який відразу подає постійний струм, Mercedes може приймати енергію потужністю до 110 кіловат.

Цього літа аналогічній модернізації піддався конкурент Mercedes, британець Jaguar I-Pace. Він також отримав 11-кіловатну зарядку.