Концерн Daimler несподівано представив перше в світі серійний транспортний засіб з твердотільними акумуляторами. Це електричний автобус eCitaro G, який вже надійшов у продаж.

Твердотільні акумулятори відрізняються від звичних літій-іонних тим, що їхній електроліт знаходиться не у твердому стані замість гелеподібного, який широко використовується зараз. Завдяки цьому вони вміщають більше енергії і можуть працювати в більшому діапазоні температур.

Останнє вкрай важливо. Такі акумулятори менше втрачають ефективність під час холодної пори року, а також менше бояться перегріву, тому їх простіше заряджати струмом високої потужності.

Досі, однак, жодна компанія не могла створити серійні твердотільні акумулятори для електромобіля, так що автобус Mercedes можна вважати знаковою моделлю.

Найдивовижніше те, що твердотільні акумулятори Mercedes всупереч будь-якій логіці не підтримують швидке заряджання. Тому для eCitaro виробник також пропонує батарею на нових лілій-іонних елементах живлення призматичного типу. Її ємність нижче – 396 кіловат-годин, запас ходу також не уточнюється, як і максимальна потужність зарядного струму, але швидке заряджання така модель підтримує.

Електробус Mercedes eCitaro був представлений компанією у 2018 році. Це міська «гармошка», що вміщає 157 пасажирів. Автобус оснащений двома електромоторами потужністю 170 к.с. кожен.