Концерн Daimler презентував сімейство нових важких вантажівок, які обходяться без двигунів внутрішнього згоряння. Всі три машини планується запустити в серійне виробництво.

Перша модель в цілому вже відома. Це міський вантажівка Mercedes eActros, яка випробовується з 2016 року. Машина може проїхати більше 200 км на одному заряді і надійде в продаж вже у 2021 році.

Друга вантажівка називається Mercedes eActros LongHaul. Це сідловий тягач для міжміських перевезень, фактично – прямий конкурент Tesla Semi. Водночас Mercedes очевидно програє по запасу ходу, оскільки він здатний проїхати на одному заряді тільки 500 км.

У компанії посилаються на законодавчі норми, які забороняють водіям вантажівок працювати багато годин поспіль без відпочинку. Мовляв, в Європі діє обмеження на безперервне водіння у 4,5 години, після яких водій повинен відпочити не менше 45 хвилин. За 4,5 години вантажівка більше 500 км все одно не проїде, а за час відпочинку водія батарея машини зарядиться.

Планується, що Mercedes eActros LongHaul буде готовий до серійного виробництва у 2024 році.

Нарешті, компанія показала модель вантажівки Mercedes GenH2. Вона навіть зовні схожа на eActros LongHaul, проте між машинами існує суттєва відмінність. GenH2 – це воднева вантажівка з невеликим акумулятором на 70 кіловат-годин і паливними елементами, які збільшують автономний запас ходу до 1000 км.

Передбачається, що випробування Mercedes GenH2 стартують у 2023 році, а його серійне виробництво може початися в другій половині цього десятиліття.