Компанія Mini опублікувала підсумкові показники свого першого серійного електромобіля в специфікації для європейського ринку. Одночасно власну оцінку Mini Cooper SE оприлюднило американське агентство з охорони довкілля (EPA).

Згідно з EPA, електрокар може проїхати на одному заряді 177 км – це досить скромний за сучасними мірками показник, хоча більшості європейців такого запасу ходу буде цілком достатньо для повсякденного використання. При цьому на кожен пройдений кілометр Mini витрачає в середньому 194 Втгод – трохи більше, ніж оснащений аналогічним 184-сильним електромотором BMW i3S. Однак якщо в BMW встановлена ​​батарея ємністю у 42,2 кВтгод (енергія, що споживається – 37,9 кіловат-години), то електромобіль британської марки задовольняється блоком на 32,6 кВтгод, з яких реально можна використовувати тільки 28,9 кВтгод.

Для Європи запас ходу Mini Cooper SE заявлений на рівні 235-270 км- в залежності від розміру коліс та інших особливостей комплектації. Машину випробовували за актуальною методикою WLTP, проте зазначені цифри перераховані за застарілим циклу NEDC, тому в реальних умовах експлуатації краще орієнтуватися на показники EPA.

80-відсоткова зарядка від фірмового 11-кіловатного настінного пристрою займе 2,5 год, 100-відсоткова – на 1 год більше. Також Mini Cooper SE підтримує 50-кіловатні термінали – за їхньою допомогою повний запас енергії відновлюється за 1,4 години. До 60 км/год електрокар розганяється за 3,9 сек, до 100 км/год – за 7,3 сек. Максимальна швидкість становить 150 км/год.

У Великій Британії новинка оцінюється у 24,4 тис. фунтів з урахуванням держсубсидії у 3,5 тисячі фунтів. У Німеччині за електрокар просять від 32 500 євро.