Концерн Volkswagen може відродити свою першу модель Beetle на електричній платформі MEB. За словами головного дизайнера марки Клауса Бішоффа, початковий проект такої машини вже зроблений та представлений керівництву компанії, проте рішення про запуск у виробництво буде прийнято через два-три роки.

Глава марки Volkswagen Герберт Дісс пояснив затримку з появою нового Beetle тим, що найближчими роками під суббрендом I.D. у компанії вийде відразу декілька електромобілів і запускати додаткові проекти вже запущеними занадто ризиковано. Проте він також підтвердив, що ідея перетворити Beetle на електрокар існує та буде серйозно розглянута пізніше.

Оригінальний Beetle був розроблений наприкінці 1930-х рр. австрійським конструктором Гансом Ледвінкою для чеської марки Tatra та пізніше скопійований Фердинандом Порше. Його повномасштабний випуск був налагоджений вже після Другої світової війни під маркою Volkswagen, через що німцям довелося виплатити Tatra істотну компенсацію. Істотно модернізований, оригінальний Beetle випускався до 2003 року.

При цьому з 1997 року Volkswagen випускає модель New Beetle, побудовану на шасі від моделі Golf. З 2011 року випускається друге покоління цієї машини, яке у 2019 році покине конвеєр. Прямої заміни цій автівці не буде.

Електричний Beetle істотно відрізнятиметься від нинішнього. Відмова від громіздкого ДВЗ дозволить зробити цю машину набагато просторішою усередині: за словами Бішоффа, саме цим пояснюється ідея забезпечити кузов чотирма дверима, а не двома. При цьому Дісс додає, що платформа MEB дозволить зробити електрокар задньопривідним – як і оригінальний Beetle. Дісс, втім, відмітив, що це лише одна з ідей: електрокар за його словами, не складно буде зробити і передньо- та навіть повнопривідним.