Чергова новостворена компанія має намір конкурувати з Tesla. Каліфорнійський стартап Neuron EV показав прототипи електричних грузовіковT-ONE і TORQ – їх презентували як передсерійні зразки на виставці China International Import Expo (CIIE) в Шанхаї.

Ніколи не чули про Neuron EV? Дійсно, згадок в Мережі про цю компанію вкрай небагато, і в основному ці згадки іронічного характеру  – мовляв, якісь «школярі» мріють про кар’єру Ілона Маска. Офіційно компанія існує з 2017 року, незрозуміло на які гроші. Гендиректор  фірми – якийсь Едвард Лі. Два роки стартап публікував на своєму сайті та сторінках у соцмережах красиві комп’ютерні картинки з модульними комерційними автомобілями на електричній тязі. На рівні віртуальних концептів були заявлені маленький фургон, великий самоскид, автобус та безпілотна платформа зі змінними надбудовами для перевезення людей та вантажів.

А тепе Neuron EV показала те, що збирається випускати серійно, а саме повнорозмірний електричний пікап T-ONE та електричний тягач TORQ.

NEURON EV T-ONE Exterior. Copyright © 2019 Neuron EV. All rights reserved.

T-ONE – це начебто майбутній суперник пікапа Tesla, прем’єра якого анонсована ​​Ілона Маском на 21 листопада. T-ONE побудовано на рамі з вбудованою батареєю, характеристики якої не повідомляються. Кореспонденти китайського інтернет-ресурсу Autohome, які відвідали виставку CIIE, дізналися, що довжина виставкової версії становить 5447 мм, але теоретично є також варіант з меншими розмірами. Заявлений запас ходу – 480 км, але незрозуміло за якою методикою вимірювання.

Відмінною особливістю пікапа є його однооб’ємна кабіна, в якій водій знаходиться по центру в оточенні дерев’яного робочого столу. Робочі органи – це кермо, педалі, три «гарячі» кнопки праворуч від керма та  планшет замість дошки приладів. У фірмовому конфігураторі є також більш традиційне компонування кабіни з водієм, який сидить зліва та пасажирським кріслом справа. У другому ряду може бути два індивідуальних крісла або тримісний диван. Крім того, є ще й третій ряд, який може вміщати двох або трьох пасажирів. Таким чином, максимальна місткість T-ONE становить вісім осіб. Версія з «кунгом» та 8-місним салоном – це, по суті, позашляховий мінівен.

В англомовному прес-релізі йдеться, що крім вбудованої в раму батареї є також якісь змінні джерела енергії. У 3D-моделі на сайті можна розгледіти два чорних балони за кабіною, але що в них зберігається, поки можна тільки гадати – можливо, водень, а місце під капотом, у такому випадку, займають паливні елементи. До купи є змінні сонячні панелі, які можна розмістити в кузові.

Щодо тягача TORQ, про нього взагалі майже нічого невідомо, але його також можна налаштувати на сайті та залишити заявку а-ля «хочу купити». TORQ – це, за задумом, конкурент Tesla Semi. Водій розміщується по центру на плоскому офісному стільці, органи керування такі самі, як і в пікапі T-ONE. Є просторий спальний відсік, оформлений в такому ж мінімалістичному стилі, як і місце водія.

Що? Де? Коли? Скільки? На ці питання поки відповідей немає.