Американський стартап Bollinger представив оновлені варіанти свого електричного позашляховика B1 і великого пікапа B2. Машини отримали наближений до серії зовнішній вигляд, однак їхне виробництво досі не розпочалося.

Зміни в зовнішності несуттєві. Автомобілі стали виглядати ще більш мінімалістично, отримали нові блоки оптики, втратили третього склоочисника на лобовому склі, але в цілому залишили свій характерний дизайн та форму кузова.

За останньою інформацією, електрокари оснащуватимуться повними приводом з двома електромоторами загальною потужністю 614 к.с., а також батареєю на 142 кіловат-години. До «сотні» Bollinger B1 зможе розганятися за 4,5 секунди, а його максимальна швидкість становитиме 160 км/год.

У брутальних електромобілів є дві незвичайні особливості. По-перше, це гідравлічна підвіска, здатна змінювати дорожній просвіт від 25 до 52 сантиметрів. А по-друге, система люків, завдяки якій в центрі автомобіля утворюється наскрізний тунель, що дозволяє возити довгі предмети, наприклад, дошки стандартної довжини у шість метрів, буквально наскрізь.

На жаль, серійні перспективи Bollinger виглядають все більш туманно. Машини представили ще влітку 2017 року, проте стартап досі не знайшов а ні інвесторів, а ні партнерів для їхнього виробництва. І якщо три роки тому B1 і B2 виглядали претендентами на звання перших в світі справжніх електричних позашляховиків, то за цей час були анонсовані такі електромобілі, як Rivian, Hummer і той самий Tesla Cybertruck.

З цінником у 125 тисяч доларів конкурувати з перерахованими вище машинами Bollinger буде непросто.