Останніми десятиліттями законодавцями моди в світовому автопромі були німці та японці. Не випадково, найбільшими автоконцернами світу за обсягом випущених машин залишаються Volkswagen і Toyota.

Мабуть, саме у німецьких і у японських автомобілів найбільше непримиренних шанувальників у всьому світі. Тим дивніше, що німецька автомобільна преса вперше визнала автомобілем року японську машину. І це – електрокар Honda e.

Дивним чином у фіналі Honda випередила два європейських електромобіля. Це Volkswagen ID.3 та створений фахівцями Volvo седан Polestar 2. Важко сказати, чим керувалися члени журі. Можливо тим, що японець доступніший, ніж його європейські конкуренти, і має стильний ретро-дизайн. Хоча його перевага в ціні над ID.3 становить лише 2,5 тисячі євро.

До фіналу вийшли переможці в проміжних номінаціях. Так, Honda e крім перемоги в абсолюті виграла також в категорії транспортних засобів на чистій енергії. Volkswagen ID.3, який претендує на звання першого дійсно народного електромобіля, члени журі несподівано записали у лідери преміального сегмента. А Polestar 2 визнали найкращим люксовим автомобілем.

Це далеко не перша перемога електрокара в конкурсі «Автомобіль року в Німеччині». Рік тому там переміг Porsche Taycan, а до нього – Jaguar I-Pace.