Марка Infiniti відмовиться від власних розроблень та зосередиться на створенні машин з електроприводом на базі технологій Nissan. Про це в інтерв’ю Automorive News оголосив керуючий директор бренду Ашвані Гупта.

В останні десятиліття Infiniti випускала преміальні седани і позашляховики на основі власних задньопривідних платформ, які якщо і використовувалися в автомобілях Nissan, то переважно на домашньому японському ринку. Метою цієї стратегії було нав’язати конкуренцію BMW та Mercedes.

Однак зробити це так і не вдалося: у 2019 році в світі було продано 189 тис. автомобілів Infiniti проти 2,5 млн BMW та 2,3 млн Mercedes. Тепер компанія вирішила змінити стратегію, відмовившись від власних платформ та пропонуючи за великим рахунком поліпшені версії масових автомобілів Nissan.

Цікаво, що в рамках цієї стратегії преміальний бренд запозичить у Nissan технологію e-Power. Це послідовний гібридний привід, в якому ДВЗ служить тільки для генерації електроенергії та механічно взагалі не пов’язаний з колесами, в рух таку машину приводить виключно електродвигун.

У випадку з автомобілями Nissan, головною перевагою системи e-Power є те, що з юридичної точки зору оснащені нею машини вважаються електромобілями, тобто їх покупці можуть скористатися усіма існуючими пільгами.

Також передбачається, що для Infiniti привід e-Power вдосконалять: інженери  збільшать потужність електромотора (а може взагалі встановлять два електромотора), а також встановлять більш ємну тягову батарею з можливістю підзарядки, що для моделей Nissan не пропонується.

Раніше ми вже писали, що перший повністю електричний автомобіль Infiniti з’явиться у 2022 році (а ось перший концепт EV – кросовер QX Inspiration – дебютував минулого року). Ці плани поки ніхто не відміняв. До 2025 року всі моделі бренду будуть або суто електричними (обіцяють запас ходу не менше 500 км), або гібридними.