Компанія Nissan заявляє, що проблема зі швидкою зарядкою електрокара Leaf другого покоління, яка викликала скандал і отримала назву Рапідгейт (від англійського rapid (швидко), благополучно вирішена. Для цього потрібно було усього лише відновити програму керування бортовим зарядним пристроєм батареї.

Проблема полягала ось в чому. Покупці перших машин з’ясували, що електрокар не дозволяє швидко себе заряджати  більше одного разу. А це, в свою чергу, проблема при далеких поїздках – ви можете досить швидко зарядити електрокар під час однієї короткої зупинки, але повторна зарядка триватиме вже декілька годин, що доволі незручно.

Технічно проблема була пов’язана з тим, що в Nissan Leaf немає системи примусового охолодження батареї. При першій швидкій зарядці блок акумуляторів нагрівається і під час руху не устигає охолонути. Таким чином, програмне забезпечення машини блокувало повторну зарядку потужною електроенергією щоб зберегти батарею.

У компанії Nissan заявили, що вже з травня 2018 року на усі нові електрокари Leaf встановлюється нове програмне забезпечення, яке допускає використання потужного зарядного струму навіть коли батарея нагріта. Власники автомобілів, випущених з кінця 2017 року по травень 2018, можуть відновити прошивку у фірмових центрах Nissan. Що стосується впливу нового програмного забезпечення на довговічність батареї, то автовиробник лише запевняє, що гарантія залишається колишньою.

Варто відмітити, що Nissan Leaf є одним з небагатьох сучасних електромобілів з потужною батареєю, яка позбавлена примусового охолодження (наприклад, автомобілі Tesla обладнані системою охолодженням акумуляторів рідиною). Примусове охолодження у Leaf не з’явилося навіть після запуску у виробництво більшої, 62-кіловатт-годинної батареї.

Via: electrive.net