Nissan розробив вископотужну версію хетчбека Leaf – потужністю 309 к.с. (при 680 Нм). Але покататися на ньому не вийде: він не призначений для продажу.

За основу інженери взяли Leaf e +. Така модифікація має акумулятор на 62 кВт*год, що на 55% більше, ніж у базової моделі (40 кВт*год), а також мотор віддачою 218 к.с. (замість 150 к.с.).

У новій модифікації застосовуються відразу два електромотора: по одному на кожній осі. Це було зроблено для того, щоб наділити експериментальний Leaf повним приводом. Він знадобився для відпрацювання технології, яка дозволить поліпшити керованість електромобіля. При проходженні поворотів комп’ютер розподіляє тягу, рекуперативне і традиційне гальмування по всім чотирьом колесам. Це дозволяє істотно підвищити швидкість машини  та зробить її більш стабільною під час маневрів.

Віце-президент відділу досліджень та передових розробок Nissan Такао Асамі (Takao Asami) обіцяє зробити наступне покоління електромобілів компанії по-справжньому проривним. Сприятимуть цьому, зокрема, нові технології керування автомобілем.

Експериментальний Leaf виявився на 10 мм коротшим, на 42 мм ширшим та на 10 мм вищим за звичайну модель. На нього також встановлено невеликі розширювачі арок та шини розміром 215/55 R17 спереду та 235/50 R17 ззаду. В салоні з’явився 12,3-дюймовий дисплей, на який в режимі реального часу виводиться необхідна технічна інформація.

Поки що представники Nissan не уточнили, коли нові технології з`являться на серійних авто.