Компанія Nissan перетворила електричний хетчбек Nissan Leaf на автомобіль аварійного реагування, який можна використовувати для відновлення енергопостачання після стихійного лиха.

Проект назвали Re-Leaf, що, напевно, є похідним від англійського releave (звільнити). Концепт отримав великі шини із «зубастим» протектором і збільшений на 70 мм дорожній просвіт (таким, чином, кліренс довели до кросоверних 225 мм). На жаль повного приводу немає, хоча в електрокарі його реалізувати не так вже й складно.

Іншими відмінними зовнішніми особливостями є захисний пластиковий обвіс і «люстра» додаткового освітлення на даху. Задні сидіння в машині відсутні, що дає можливість збільшити вантажний відсік. У багажнику знаходиться 32-дюймовий монітор, який допоможе організувати мобільний командний центр. Тягова батарея у незвичайного електрокара – від Leaf e-Plus ємністю 62 кіловат-години.

У Re-Leaf  встановлено дві вологозахищені зовнішні розетки з напругою 110 і 230 В. Ще одна встановлена ​​в багажнику. За даними розробників, автомобіль здатний забезпечити енергопостачання середньостатистичного європейського дому приблизно на шість днів.

Крім цього, таку «батарейку» можна задіяти для живлення електричного відбійного молотка, системи вентиляції приміщень, апарату штучної вентиляції легенів або 100-ватного прожектора. Подібна техніка стане в нагоді при стихійних лихах.

Незважаючи на те, що машина представлена ​​самим Nissan, її будівництвом займалася британська фірма RJN. Передбачається, що в разі інтересу з боку рятувальників електрокар цілком реально запустити в серію.