PROD-Plug-In-Adventuresed

Nissan Leaf став першим електричним автомобілем, який добрався до фінішу Mongol Rally (Монгол Ралі)   – любительському і добродійному автопробігу з Європи в Монголію завдовжки 13 тисяч кілометрів.

Монгол-ралі – це швидше не спортивне, а пригодницький захід. До участі в ньому традиційно допускаються лише дешеві уживані малолітражки з об’ємом двигуна не більше 1,2 л. Для Кріса Рамсі та його дружини Джулії з Шотландії організатори, проте, зробили виключення, дозволивши їм їхати на електрокарі.

PROD-Plug-In-Adventures

Машину підготували до ралі, проте 30-кіловатна батарея (а, отже, і запас ходу)  залишилися без змін. Модернізація торкнулася лише встановлення позашляхових коліс, додаткової світлотехніки і видалення заднього сидіння.

За словами самих Рамсі, проблеми із пошуком зарядних станцій для електромобілів почалися відразу на виїзду з Болгарії. Тим не менш, Leaf проїхав через такі сумнівні з точки зору зарядної інфраструктури країни, як Румунія, Азербайджан і власне Монголія, фінішуючи в російському Улан-Уде. Шлях зайняв два місяці і за цей час парі Рамсі доводилося домовлятися про використання розеток в готелях, закусочних, перукарнях, автозаправках і навіть на базі пожежників.

«Було декілька огудників, які сказали мені, що електричний автомобіль не здатний на далекі подорожі. Але  після тисяч миль і майже нульових проблем, я можу сказати вам, що це не так. Це була абсолютна поїздка на все життя, і я не можу повірити, що ми зараз на фініші.

Ми подорожували багатьма країнами, використовуючи тільки енергію батареї і нульові викиди. Я в захваті, трохи змучений, але і повністю «електрифікований», – говорить Кріс Рамсі.

PROD-Plug-In-Adventures-ed

Враховуючи час шляху (два місяці) і відстань приблизно в 13 тис. кілометрів, можна підрахувати, що денний пробіг Nissan Leaf в середньому склав близько 200 кілометрів – приблизно стільки цей електрокар і здатний проїздити на одному заряді в реальних дорожніх умовах.