У лютому 2019 року бренд Polestar, який разом з маркою Volvo входить до групи Geely, представила свій перший електромобіль – фастбек Polestar 2. Продаж новинки почався у червні 2020-го,  станом на кінець серпня компанія продала приблизно 900 екземплярів цієї моделі – і перші клієнти починають повідомляти про серйозні проблеми з автомобілями.

Як пише портал Carscoops, власники Polestar 2 у Швеції, Норвегії, Нідерландах і Франції масово стикаються зі збоєм, через який машини відмовляються їхати. За словами одного з покупців Polestar 2 Тобіаса Океблома зі шведського міста Лулео, його автомобіль зламався вже на наступний день після придбання і пробув на ремонті в дилерському центрі Volvo більше місяця. З аналогічною поломкою зіткнулося понад 30 власників нової моделі, деякі з них наїздили менше 1000 км.

За попередніми даними, проблема криється у 12-вольтовому акумуляторі Polestar 2 і стосується не всіх автомобілів, які були випущені. Виробник вже ананусав кампанію з відкликання машин.

Нагадаємо, Polestar 2 базується на модульній платформі Volvo CMA, яка раніше була обкатана кросовером Volvo XC40 та, зокрема, його електричною версією XC40 Recharge.  За силовою структуро кузова модель частково уніфікована з XC40 і S40 наступного покоління. Новинка оснащена двома електромоторами загальною потужністю 408 к.с., а також батареєю ємністю 78 кВтгод, яка дозволяє проїхати на одному заряді 500 км (за циклом WLTP). Розгін до 100 км/год займає у машини 5 секунд.

В Європі фастбек продається за ціною приблизно 50 000 євро.