Перший експеримент Hyundai з електричними кросоверами цілком можна вважати вдалим: Kona Electric отримав немалий запас ходу та адекватний цінник, що вилилося у гарні показники продажу і кілька міжнародних премій, зокрема, звання найкращого SUV Північної Америки.

Але машини на батарейках – це багато в чому все ще іміджевий продукт, і тут маленькому (менше 4,2 метра) Kona Electric похвалитися особливо нічим: він повільний (7,6 секунди до сотні), суто передньопривідний та навіть унікальним дизайном виділитися не може, оскільки зовні майже не відрізняється від бензинової моделі, на основі якої побудований. До того ж, репутацію зіпсували неодноразові випадки самозаймання, через які довелося міняти ПЗ батарей.

Водночас кросовери і електромобілі зараз – це ті сегменти ринку, які дуже сильно розвиваються, і для повноцінної конкуренції в них будь-якому виробнику потрібно мати в арсеналі щось дійсно яскраве. Корейці це чудово розуміють і вже готують саме таку машину. Минулої осені її показали у вигляді концепту Hyundai 45 (на фото вище), а трохи пізніше – вивели на тести в якості передсерійного прототипу. Днями компанія оголосила, що модель вийде на ринок на початку наступного року під ім’ям Ioniq 5, а тепер у розпорядженні ЗМІ опинилася ще одна шпигунська відеозйомка з випробувань.

Тестують кросовер на Нюрбургринзі. Судячи з того, що можна побачити в цьому ролику, Ioniq 5 виявиться куди більш завзятим і динамічним електромобілем, ніж Kona Electric. Водночас середньорозмірна новинка, як очікується, отримає повний привід – з електромоторами на кожній осі, а коштувати буде близько 45 тисяч доларів – дорожче за Kona, але на рівні з одним з головних суперників – Tesla Model Y.

На додаток, Ioniq 5 – це ще й «чистокровний» електромобіль: він побудований на новій платформі E-GMP, розробленої спеціально для машин без ДВЗ. Та сама архітектура надалі стане базою для седана Ioniq 6, позашляховика Ioniq 7 і ще двох моделей, про які поки нічого не відомо.