Електромобіль Nissan Leaf другого покоління успішно пройшов краш-тести за методикою Euro NCAP – європейської програми оцінки нових автомобілів на рівень безпеки. При цьому він став першою моделлю, яку випробовували за новою, розширеною методикою, що включає тестування системи автоматичного екстреного гальмування з функцією розпізнавання велосипедистів. Незалежна організація додала цей тест у свій рейтинг, щоб заохотити виробників до розвитку цієї технології, оскільки на пішоходів, велосипедистів та мотоциклістів доводиться майже половина усіх жертв ДТП.

Новий Leaf 2018 заробив 35,4 бала (93% від максимуму) за безпеку дорослих пасажирів і 42,3 бала (86%) за безпеку дітей. У категорії «Уразливі учасники дорожнього руху» електрокар набрав 34,2 бала (71%), а роботу його електронних систем безпеки оцінили на 9,3 бала (також 71%). В результаті модель удостоїлася максимальної оцінки в п’ять зірок.

Декількома місяцями раніше японський аналог Euro NCAP – JNCAP – також поставив новому Leaf 2018 п’ять зірок, причому у себе на батьківщині електромобіль зміг отримати 94,8 з 100 очок за безпеку пасажирів при зіткненні.