Компанія Panasonic хотіла б стати партнером Tesla при будівництві заводу в Китаї. Про це на щорічній конференції заявив президент концерну Казухіро Цугу, повідомляє Reuters.

Tesla і Panasonic вже співробітничають: партнери побудували Гігафабрику в Неваді, де японці роблять базові елементи живлення, а Tesla збирає з них батареї для своєї наймасовішої моделі – Model 3. Тільки це дозволить Panasonic до кінця поточного фінансового року збільшити прибуток на 11,7%.

Випуск батарей і компонентів для електромобілів – значно вигідніше за виробництво споживчої електроніки, вважають в Panasonic. Саме тому компанія поступово переорієнтовується з роздрібного ринку на постачання великим замовникам. До березня 2022 року прибуток від автомобільного напряму Panasonic подвоїться.

У Китаї довгий час існувала заборона на будівництво повністю іноземних автомобільних заводів – дозволялося лише створювати СП з місцевими партнерами, при цьому мита на ввезення імпортних машин дуже високі. Проте під натиском адміністрації чинного президента США Дональда Трампа китайці пішли на поступки і першими дозволили будувати у своїй країні заводи з випуску саме електрокарів.

Tesla обіцяє прийняти остаточне рішення і почати будувати завод у Китаї до кінця 2018 року. Очікується, що він заробить вже через рік і стане випускати компактний кросовер Model Y.